Äckliga gubbar

Är medlem på qruiser.com och har inatt fått dessa två meddelanden:

Man 58:
"Hej

Du verkar vara en trevlig tjej*L* Vill du lära känna en eller kanske två mogna fräscha seriösa män som vill ta dig till höjderna?*L* Skall vi träffas på en fika? Kramar Janne"

Gubben är äldre än min pappa för tusan!

Man 43:
"hej

rebecca. undrar om du är intresserad av en mycke äldre man? kanske en fika om du har lust o prata?"

Jag svarar inte, men får nytt meddelande:

"tar du illa upp om jag frågar dej om du kan tänka dej jag smeker dej o du får 2T?"

Väl inne på deras sidor står det att båda har partners.
Hur äckligt är det inte? De är skabbiga äckliga gubbar.

Kommentarer
Postat av: Hanna

men vad är det för sida egentligen? huh :/

2008-08-07 @ 13:26:09
URL: http://hannawiren.blogg.se/
Postat av: er'

sånna har jag också fått. det är riktigt nasty :(

2008-08-09 @ 22:39:39
URL: http://ericaleo.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0