Vårfint

Idag när jag cyklade hemfrån skolan såg jag hur färgglatt allt har börjat bli/blivit. Grönt, gult, rosa, rött. Och klarblå himmel med strålande sol. Underbart! Synd bara att det blåste lite för kallt. Och så har jag köpt hem mitt efterlängtade iste. Hur gott som helst!

Idag har jag tränat! (det blev träning igår med). Jag känner mig duktig faktiskt. Fast det går ändå plus minus noll eftersom jag äter massa goda saker. Men det får vara för stunden, för det är så gott.

Sjukt härligt, det är ca 20 grader i Barcelona. Det blir att packa ner massa klänningar! Och förhoppningsvis inhandla några nya (A). Speciell min studentklänning. Jag vill ha en ljusgul!!

På fredag blir det mediefest! Det ska bli skoj, pappa är snäll och hjälper mig med lokalpengarna, så jag kan gå. Tjoho! Kanske ska ha min snöviiklänning?

Imorgon har vi skriftliga nationella. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0