Torsdag

Alla är så duktiga och uppdaterar sina bloggar så jag får väl också se till att göra det. Fast det skulle ju vara roligare om fler uppmärksammade det. Jag skulle vilja ha egen design på min blogg, men jag förstår verkligen inte hur man gör. Någon som vill förklara?

Igår var det 50 dagars och det var väl inte direkt värt 80+ kr. Kul ett tag, tråkigare ett längre tag. Förfest hos Max med grillning (som resulterade i svarata sojakorvar) och huvudfest på Shakespeare. Och efterfest med rostemackor och pucko hos mig. Med mig. Idag är jag ungefär så trött som man skulle kunna tro. (Jätttetrött). Det blev mat på BK med Hannis eftersom Donkan och BK har varit nattens och dagens hetaste samtalsämnen.

För övrigt så har jag ett nytt datorbort som är så ostabilt det kan bli. Det skakar så fort jag skriver, så min datorskärm är inte stilla alls. Lite irriterande faktiskt. Men mycket bekvämare än så som jag hade det förut.

Ikväll ska jag se avsnitt 10 av 10 i säsong två av Skins. Och sen byter de skådespelare :( Fast den bästa är redan borta (och mer säger jag inte ifall Moa skulle se). Till alla som inte sett Skins säger jag: Gör det!

om 12 dagar åker vi till Barcelona och då ska jag förhoppningsvis införskaffa min studentklänning. Och balklänning om jag beslutar migför att gå ändå. Om någon är desperat efter en dejt så finns jag.. Om jag inte löser det på det läskiga viset. Eller som sagt skiter i det. Fast jag vill ju ha fin klänning och fin håruppsättning.. Buhu.

Nu ska jag göra något annat. Kanske se mitt kära avsnitt och sen se Lords of Dogtown? Fast jag har för mig att den var tråkig.. Men det återstår att se!

Over and out!
Och om du vet hur man gör egen design på bloggen; berätta!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vill också ändra min design men det är helt klyddigt ju! :(

2008-04-20 @ 20:33:51
URL: http://hannawiren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0