Slut på helg igen

Jag är himla glad att jag är ledig på måndagar, då jag får lite extra helt. Den går på tok för fort!!
Det var som sagt mediefest i fredags, den tog slut hastigt och lustigt, men det var trevligt så länge det varade! Vaknade som alla andra dagen efter med VATTENBEHOV. Hatar dedär. Dagen spenderade jag liggandes och sittandes mest tills John kom hit vid tio tiden. Vi kollade Butterfly effect 2. Ettan är bättre. Idag vaknade jag med honom här och sen vid ett blev jag dumpad för formel1. Känns bra ^^ Så jag solade en stund och sen hände jag med Dessi när hon jobbade.. som vanligt känns det som. Sen cyklade jag och handlade, kom hem och lagade mat och sen åt vi. Och nu är jag här. bsolut ointressant, men det blev iaf lite text!

Idag åt vi ute för första gången i år, i like it. Förutm myggen. Värsta mutantmyggorna ute nu ju med aslånga ben! Blä. Så nu kliar det över hela mitt huvud inklusive ansikte. Mest inbillning men ändå inte allt för mysigt. det flyger massor av myggor utanför mitt fönster just nu. Hoppas att de stannar där, jag orkar inte stänga det. Och woho på att det bara är några dagar kvar till Barcelona! Jag ska bara ha med mig klänningar har jag bestämt.

Tråkigt nog så ser kvällen väldigt tom ut för min del. Jag får väl kolla parlamentet och sen någon film eller nåt. Finns inte så mycket att göra.

Och jag vill klippa mig nuuu men jag får vänta till typ 1,5 vecka innan studenten.

Nu ska jag hämta farmor och farfar på Svågertorp.




uppdaterad för ändringar såhär mitt i natten. jag borde väl sova nu antar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0