Måndag igen

Nu är det måndag igen. Den 21, vilket betyder att jag nu har 5 dagar på mig att bestämma mig angående balen. Ångest. What to do?

Nu måste jag laga mat. Nu har jag ätit klart. Gott.

Ska jag träna eller inte? Blö. Jag borde verkligen göra det, men Korpengympan är ganska tråkig.. Fast dte är sista gången idag! Body attack imorgon iaf. Så lite fläskarbete blir det. Och förhoppningsvis boxning på tors! Fast jag borde städa mitt bombnedslag till rum och kaninburen. Är det en bra ursäkt att inte gympa tro?

Skola imorogn igen. Tror att det blir en meningslös dag. Först lyssna på massa tal, sen ha text (inget vettigt antagligen) och sist teater (samma parantes som text). Men kanske köpa en exta studentfestbiljett? Och ha krismöte om balen kanske? Usch what to do?

Hejdå för idag.

image2

Askungen fick sin bal. Ge mig min utan alla problem? fixa dit ES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0