Lala

Vaarmt ute, me like! Imrogon åker jag till Barcelona, me like det too. Ska bara packa ^^ det är tråkigt, för jag är rädd att glömma viktiga saker. Jag läste Ericas blogg och hittade en sysselsättningslista.


Skriv ditt namn utan några A:n. Rebecc. Är du singel? Vet inte! Inte jättesingel iaf. Är du nöjd med ditt liv just nu? Det duger! Lite tråkigt ibland bara. Vad är/var ditt favoritämne i skolan? Text med Johanna. Vad borde du göra just nu? Packa. Är du kär i någon? I guess.. Kan du blåsa bubblor? Med vad? Kan du nå dina fötter med raka ben? Ibland. Kan du vifta på öronen? Det känns så, men jag tror inte det. Kan du skruva tungan? Ja. Har du någonsin velat bli läkare? Ja. Tror du på Gud? Nej! Har du någonsin velat bli en brandman? Nej, för läskigt. Vad drack du senast? Iste! <3 Vad tittade du på senast på TV? American Idol. Vem pratade du senast i telefon med? Mamma. Vem ringde dig senast? Mamma. Vem sms:ade dig senast? John. Har du några tatueringar? Nepp, men det kanske kommer. Har du rakt eller lockigt hår? Mer rakt. Är du glad? Just nu är det lite sisådär. Annars brukar jag vara det. Är du piercad någonstanns? Läpp, tunga & navel. Och öronen. Vad har du för planer för ikväll? Packa. Och om jag har tur så har John tid. Hatar du folk som ljuger? Ja om de ljuger för mig. Men jag ljuger själv ibland faktiskt. Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar? Mjuka är väl bättre. Föredrar du blonda killar eller brunhåriga? Spelar ingen roll. Vad vill du bli när du blir stor? Bra! Har du nånsin kysst två personer på samma kväll? Ja. Har du någonsin varit helt förkrossad? Ja. Har du någonsin velat ha någon fast vetat att du aldrig kan få den person? Ja. Hur är det mellan dig och dina föräldrar? Bra. Tycker du om ditt liv? Det gör jag väl. Men det är som sagt lite tråkigt ibland. Vad är din favoriträtt? Sushi! <3 Vad är din favorit kärleksfilm? The notebook tror jag. Det är ju äkta kärlek om något! Vad tycker du mest om i ditt utseende? Just nu är det nog mina fräknar! Förlåter du eller glömmer du? Beror på vad det är. Jag har ganska svårt för att glömma. Har du mest tjejkompisar eller killkompisar? Tjejkompisar tror jag. Men det är nog gansk lika. Hur länge har du haft bilddagboken? Sen maj 06 tror jag. Har du någonsin masserat någon? Ja. Vad är du rädd för? Döden bigtime! Och att flyga, spindlar och mörker ibland. Har någon försvunnit ur ditt liv? Ja.. Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan Ja. Typ alltid. Önskar du att du var kändis? Bara i pengaväg. Önskar du att du var en kille? Nej, inte så ofta. Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek? Njää det är nog mer av olyckshändelse isåfall. Tycker du att killar borde krama tjejer bakifrån oväntat? Vet jag väl inte. Är det något man borde?


Det var ju inte meningen att det skulle se ut såhär ^^ Jag orkar inte ändra det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0