Duuum dröm!

Usch jag drömde en riktigt jävlig dröm! Har nog inte arit så arg och upprörd på läääänge. Blä säger jag bara.

Nu är det iaf 20 minuter kvar tills vi ska åka hemifrån. Hoppas jag inte glömt att packa ner något!
Jag vill inte flyga. Nejnejnej. Hoppas det går fort.

Och jag är nog fortfarande lite arg sen gårdagen.. tror att drömmen grundade sig på det faktiskt ^^ och jag är fortfarande lite arg sen drömmen också, trots att det bara var en dröm. Men jag ska försöka att låta bli att tänka så som jag gör, och göra som Linda säger istället. MEN JAG TÄNKER FÖR MYCKET!

Jag hoppas iaf att resan går hyfsat snabbt, även om det ska bli kul att vara där så och sådär så är det ändå skönt att veta att på söndag behöver jag inte tänka så mycket mer på dedär. Som jag egentligen inte borde tänka på alls för jag är bara paranoid och tror det värsta.. Förlåt!

Nu ska jag gå.. Ha så kul här hemma på Valborg and so on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0