Snart är det jullov

Om jag förstår statistiktabellen rätt så är det iallafall några som läser vad jag skriver, även om det är långt ifrån alla. Ett framsteg är alltid ett framsteg. Nu är min dator lämnad åt datordoktorns öde, håll tummarna att det går bra! Snart är det jullov och det är skönt som fan. Då kanske jag kan få tid att både påbörja och avsluta en novell, jag känner att det börjar dra ihop sig med tanke på allt annat som också måste göras innan den 5 juni.

Jag har en förhoppningsvis fungerande idé om hur mitt rum ska ändras om. Det är bra, för jag tycker inte om det just nu. Jag skulle vilja hyra in Roomservice (gratis då förståss) och låta dem göra om i mitt rum. Det blir ju alltid lika bra. Istället får jag själv duga som hjärna, och någon annan som muskler och borrare. Typ pappa. 

Fredagar är bra, då slutar vi 09.40. Och eftersom det är fredag imorgon så är imorogn bra. Vi ska fortsätta annonssäljandet. Vi måste bara öva upp vårt säljarordförråd innan dess. Men det ska väl gå.

Nu ska jag fortsätta att skriva om kroppens muskler. Yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0