Rubrik

Idag blidde det ingen skola för det tillät inte min kropp. Och måndagar som är en bra dag att vara  i skolan eftersom vi bara håller på med tidningen då. Menmen, what to doo. Skönt att sova med vill jag lova. Kollade på Vakna med the voice imorse (alla andra kanaler visade TV shop eller nyhetsmorgon) och de meddelade att Coca cola ska göra Coca cola med pepparkakassmak. (Fortfarande inoficiellt, men det fanns säkra källor). Jag personligen tycker att det låter äckligt. Ungefär i klass med Coca cola vanilj.

Igår var vi inne hos datorsmeden i Vellinge och berättade vad min dator sysslar med för dumheter. Han förstod direkt att det var en Acer det var frågan om, och om det är moderkortet det är fel på så kan jag lika gärna köpa ny dator sa han. (För vilka pengar undrar jag). Så köp för all del ingen Acer, det verkar vara fakta att de pajar efter ett tag.

Tydligen så är vår Arbetsmiljö & säkerhetslärare tillbaka igen, så imorgon mste jag nog redovisa om jag går till skolan. Och det vill jag ju inte.


Kommentarer
Postat av: Frida

coca cola vanilj var god!

2007-12-05 @ 08:39:26
Postat av: linda

jag sitter också med en acer - och det är pure shit! men min acer har nog fått en virusattack utan dess like. vad är det för fel på din?

2007-12-18 @ 20:06:09
URL: http://detonation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0