Fredag

Fredag igen! En vecka kvar i skolan. Me like. 

I onsdags var det lussevaka på Shakespeare, massa tråkigt var det, bara massa småfolk. Bättre lycka nästa gång, Jag lyckades iaf tappa rösten (som jag hittade igår igen) och förvärra min förkylning och hosta och halsont. Men det är inte helt illa än iaf, så därför ska jag hålla mig lugn denna helgen. Jag vill ha goooodiiis! Och tjockmat. På onsdag måste jag nog träna...!

Julkappshandling måste jag också göra. Fast jag vet bara vad min bror ska få, och det ska jag beställa på internet. Så resten ser lite mörkt ut. Förslag någon? Till en mamma, en pappa och en Hannis.

Jag vill ha sportlov nuu. Jag vill åka snowboard nuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0