Första advent?

Första advent idag. Vet inte vad jag ska tycka faktiskt. Och det spelar ju egentligen ingen roll heller, för vem ska göra mig till viljes om jag bestämmer mig för att inte tycka om det? Så deal with it typ. Förut brukade jag få julstämning, eller åtminstone mysstämning, av fördta advent. Men idag känner jag ingenting. (Jag fryser, det är typ allt). Det känns mer som en vanlig gråmulen höstdag. Det är bara för att tiden går så satans fort! Hela hösten är redan över, men var tog den vägen?! Jag hann knappt reagera så var alla röda löv borta och det stod vinter på schemat. Utan snö, såklart. Men jag hoppas att både julstämningen och snön infinner sig snart, och håller i sig ända fram till den 24 december. (och lite till) Jag vill gärna ha snö till nyår med.

Nu ska jag på julskyltning i byn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0